Trisha Paytas Ruins The H3 Podcast - H3 Podcast #184

Thank you to ExpressVPN.com/H3 & JoinHoney.com/H3 & MeUndies.com/H3 for sponsoring us!

ดาวน์โหลด

ความคิดเห็น

  • Banging the hand down on the desk next to the mic is somewhat distracting

    patrick mccartneypatrick mccartneyวันที่ผ่านมา
  • 1:23:51 imagine theo listening to this song in the future

    SugarDevSugarDev5 วันที่ผ่านมา
  • I don't get Trisha's nipples

    fantanapanama Schackfantanapanama Schack9 วันที่ผ่านมา
  • Of course his name is Moses

    Frog PlopFrog Plop9 วันที่ผ่านมา
  • John Legend

    Taylor ZennerTaylor Zenner12 วันที่ผ่านมา
  • I'm not sure this is the channel for me.

    James DeanJames Dean15 วันที่ผ่านมา
  • "Saving with honey is like your instacart order for lysol & tp didnt get canceled"

    N MichaelN Michael17 วันที่ผ่านมา
  • Omg the Corona videos are so funny! This man is a legend!!!! Where does he find these people???? 🤣🤣🤷🏼‍♀️🤦🏼‍♀️💀💀💀💀

    Amanda MarieAmanda Marie18 วันที่ผ่านมา
  • Ethan I am so sorry to hear about your grandpa. I work in the medical field and I work in a specific area right now and I am unable work, but im watching children for essential workers and it breaks my heart hearing all the chaos. I used to work in a nursing home and I love the elderly. I can't imagine my family member being alone in their last days or even just in days of pain. The lady I was taking care of has been in the hospital this whole time and she can't get any help either. But it's bc they have low census in the hospitals and are forcing time off for nurses. It's So sad. My heart was breaking hearing you talk. I am so sorry. If you feel up to it, please keep us updated. 💜 My heart is with you and your family.

    Amanda MarieAmanda Marie18 วันที่ผ่านมา
  • It takes two weeks to get your test back

    FishmindFishmind19 วันที่ผ่านมา
  • The way he pronounces "Cannes"....

    cerenceren19 วันที่ผ่านมา
  • yikes my names copeland

    Zero cheeksZero cheeks20 วันที่ผ่านมา
  • trisha looks unironically like a karen in that photo ngl

    iain coxiain cox20 วันที่ผ่านมา
  • But this imagine song is dumb as hell.

    John JohnsonJohn Johnson21 วันที่ผ่านมา
  • The Beatles don’t own their music bro. John Lennon was not that rich.... compared to some of these people, you’d be surprised.

    John JohnsonJohn Johnson21 วันที่ผ่านมา
  • “Nows not a good time for an orgy in New York”- Ethan Klein lol shit made me laugh

    Young donkey KongYoung donkey Kong21 วันที่ผ่านมา
  • Omg Hila IS more beautiful! 😍 She literally looks perfect EVERY waking minute without any makeup and her eyebrows are really like that, lol. I've always adored her, outer & inner beauty 💕💋🌻

    Madeline IntraviaMadeline Intravia23 วันที่ผ่านมา
  • Whatt!? you got Papi Johns to do your intro.. How cool! :D

    dopiheaddopihead24 วันที่ผ่านมา
  • im late but yk, the philly offensive isn't a sketch lmao. it's a dude from kensington who literally goes in the street and interviews junkies, everybody tells him to run for mayor cuz he does a lot of shit for the city

    jaidanjaidan24 วันที่ผ่านมา
  • I wanna see Ethan B's video lmfao

    Miss TwoONineMiss TwoONine24 วันที่ผ่านมา
  • Where’s my 215 people at😎

    DillDill25 วันที่ผ่านมา
  • "Alfredo, kill Shredder"

    Mateo SalazarMateo Salazar27 วันที่ผ่านมา
  • there is a huge difference between famous people and every day people showing talent because normal every day working class people are representing us and showing us what *we* can do but celebrities are just the people that yes may donate to charities but we dont know what they are doing on a personal level

    Anthony Bradley-DawsonAnthony Bradley-Dawson28 วันที่ผ่านมา
  • yo youtube unsubscribed me i thought they blocked you guys idk if you'll see this but wtf why tho it is legit a month of not being able to see your stuff

    North 1North 1หลายเดือนก่อน
    • i have two accounts and you were off both of them

      North 1North 1หลายเดือนก่อน
  • the french girl and ethan should date sooo cute

    Aleia OuelletAleia Ouelletหลายเดือนก่อน
  • Lol I bet that guys highly regretting licking that subway pole now

    Sarah DesrosiersSarah Desrosiersหลายเดือนก่อน
  • When are yall restocking the teddy fresh merch? Theres alot of cute stuff sold out. I mean I cant afford anything right now but I would love to be able to get some things in the future 💜

    Sarah DesrosiersSarah Desrosiersหลายเดือนก่อน
  • When he said “moses, let me talk to you”, I felt that

    Moses EmbreyMoses Embreyหลายเดือนก่อน
  • Hila is wonderwoman.

    Ruby El-HajjRuby El-Hajjหลายเดือนก่อน
  • c r i n g e

    James BDJames BDหลายเดือนก่อน
  • Papa's in the house!!!!!

    mrsanchez27mrsanchez27หลายเดือนก่อน
  • I'm beginning to wonder if restricting family access to members who are dying are causing more people to choose not to seek treatment for fear they may die in the hospital alone. I don't know anything about it, but the thought occurred to me that is a possibility. Also, I'm not saying to allow family access, just that this may be an unintended side affect of completely shutting out family access. I can't imagine having a family member you love leave the house knowing you might never see them again, even if they're seeking treatment

    Moth ManMoth Manหลายเดือนก่อน
  • I wonder when the last time Kenneth Copeland was sick and why he didn't just pray the damn sickness away, the man must have never gotten sick in his life

    Moth ManMoth Manหลายเดือนก่อน
    • which is even funnier to think about, cause he's either a hypocrite or has literally no idea what he's talking about even less than we already think he does

      Moth ManMoth Manหลายเดือนก่อน
  • No need to thank me 1:04:16 😎

    Zoinks BoinkZoinks Boinkหลายเดือนก่อน
    • .

      AFlakeOfDandruff !AFlakeOfDandruff !หลายเดือนก่อน
  • Trisha 1:00:33

    May M.May M.หลายเดือนก่อน
  • We need an update please. Trisha’s latest video has us all confused.

    Bloo MunkiBloo Munkiหลายเดือนก่อน
  • Papa john is a cool guy

    MrSxesamuelMrSxesamuelหลายเดือนก่อน
  • I have no idea what someone could say to me to convince me to voluntarily get in a car crash

    ah kkaebsongah kkaebsongหลายเดือนก่อน
  • Papa johns loooks old

    Angel OrtegaAngel Ortegaหลายเดือนก่อน
  • My grandfather died from this he was in the hospital a week before it was announced that was in Washington but it was actually here six weeks prior before the announcement my grandpa was fine was released from the hospital and within three days got wrapping pneumonia and died so we all believe that he died from the virus every sign is pointing to it 100% a week after he passed away it was announced in my state Washington supposedly

    DD Bears36DD Bears36หลายเดือนก่อน
  • I have an 88 year old grandma in a home. No cases there yet. And hope there wont be. My other grandma is 97 years old, and hope she is just staying inside her house

    yaya_38yaya_38หลายเดือนก่อน
  • Ethan, quarantines HAVE to be lifted either very soon, or now. Our economy is plummeting and it was calculated, if we stayed in quarantine for upto barely over a month, we would hit a MAJOR depression and all hell would break lose. You need to think of all sides when you think politically, and that’s why I personally just think you should stop talking politics. I love you to death, but a lot of times you’re just not thinking straight enough to know why the government is doing what it is. They’re doing sooooo much about this virus, you’re just not seeing it on CNN or ThE nEwYoRk TiMeS because they report all fake news to try and make Trump look bad. I have a father who is a doctor at Barnes Jewish, one of the nations top hospitals, who is claiming that Trump is working night and day with his administration to help him and his nurses out and they couldn’t be doing more to help

    Michael HovisMichael Hovisหลายเดือนก่อน
    • Also, we can’t forget who’s the bad guy. China hasn’t had a case of covid-19 in over 3 weeks. Hmm, sound like a lie? It’s because it is. They’re reporting to all their citizens that the virus started here, when it originated from Wuhan, China, and they falsely report vital information for helping stop this virus, YET CNN and all mainstream media are sucking China’s cock because they must be doing something right if they haven’t had a case in over 3 weeks, right? Well that’s how a communist/socialist government work... they shut out the people, and then pretend to be a Utopia. It’s sad

      Michael HovisMichael Hovisหลายเดือนก่อน
  • Watch Gokanaru's videos and points he made on Ethan's behaviour

    Dean LillabuDean Lillabuหลายเดือนก่อน
  • The burbs are a bit disqasting, like the podcast im new here.

    PronkiiPronkiiหลายเดือนก่อน
  • h1z1 :lul:

    Daytona675Daytona675หลายเดือนก่อน
  • Wait that's Hila's brother? I thought that was Joaquin Phoenix.

    IIIAVoiceIIIIIIAVoiceIIIหลายเดือนก่อน
  • Everyone's commenting about Trisha. I'm just cracking up on his commentary during Imagine. Lmaooo. Needed that laugh more than you know.. thank you.

    Mia SMia Sหลายเดือนก่อน
  • pretend for hours

    UN-ListUN-Listหลายเดือนก่อน
  • Damn. I really liked this bachelor series. If you guys do it again I'll be a faithful contestant. I am orthodox Jewish though. But it could be fun

    Joshua JohnJoshua Johnหลายเดือนก่อน
  • Mardi Gras was before the country was in a state of emergency. Most people hadn’t even heard of the virus during Mardi Gras season.

    Jessica burrJessica burrหลายเดือนก่อน
  • Ethan, Please make a video of just you singing the song "Imagine."

    Reba EckyReba Eckyหลายเดือนก่อน
  • If I can kiss you I can rim you -Ethan 2020

    MylesMylesหลายเดือนก่อน
  • ahhh The "H1Z1" King of the Hill virus...pretty scary stuff

    QuickDrawMcGrawQuickDrawMcGrawหลายเดือนก่อน
  • Wonder Woman.. not super woman 🙄 lol love y’all

    Fire GoddessFire Goddessหลายเดือนก่อน
  • V A N I L L A A F

    RAIN HAVOKRAIN HAVOKหลายเดือนก่อน
  • 6:27 Did no one catch "finger a baby" what a disgusting thing to think let alone SAY ON OR OFF INTERNET. I've only watched 2 videos here and this is my last! That was the saddest thing I've heard

    K Evangeline MK Evangeline Mหลายเดือนก่อน
  • 1:10:20 this moment was the inspiration for Trisha's video

    ÜzunÜzunหลายเดือนก่อน
  • You are giving her what she wants lol that is the best part

    Eh It's HannahEh It's Hannahหลายเดือนก่อน
  • does anyone else think Ethan could kill it if he actually decided to seriously sing

    azian cheezecakeazian cheezecakeหลายเดือนก่อน
  • Does anyone else think Hila looks like Allison Brie? So pretty!

    Labrie MelzerLabrie Melzerหลายเดือนก่อน
    • Hila is prettier

      Diana vargasDiana vargasหลายเดือนก่อน
  • Ethan predicted the whole thing

    Rose RoseRose Roseหลายเดือนก่อน
  • Clickbait! No better than Paytas! Trolls! No tP story till well past 1:00:00

    Texas 1Texas 1หลายเดือนก่อน
  • Ethan is utterly clueless that we could literally have something worse than the Great Depression if we don't think about opening up the economy soon. It is not unreasonable to want to open it as soon as we possibly can, not wasting any time. The president is right to be thinking of re-opening the country in May.

    Justin LJustin Lหลายเดือนก่อน
  • When does the Trisha part start??

    Yaz BYaz Bหลายเดือนก่อน
  • Dang Hila brush your hair girl lol

    Rose RoseRose Roseหลายเดือนก่อน
  • Hila for superwoman!!!!!!!!

    RoxRoxหลายเดือนก่อน
  • Dam I was kinda hoping that Ethan was serious when he said that PewDiePie was gonna be on the podcast

    KDG WolfKDG Wolfหลายเดือนก่อน
  • PewDiePie couldn't/didn't make it...

    BirdBirdหลายเดือนก่อน
  • louisiana had mardi gras feb 25th before lockdown. mardi gras is one of the last parades of the season. like actual fat tuesday. most of the parades are before fat tuesday, the 25th. we had no guidelines put in place, just your own discretion in early february. we couldn't have predicted that it would have aided in the massive outbreak because we hadn't been told to stay home, hadn't ever heard the term "social distancing", it was being downplayed in the media, and that gave a LOT of people a reason to say "fuck it" in early february. it wasn't "real" in a lot of people's minds, especially if you're far away from NY/LA. we also have an international airport. there are a lot of reasons we're hit hard and mardi gras might be one reason but it wasn't for lack of cooperation it was due to lack of information at the time. we're all learning as we go. can you even remember back to feb. 25th? i can't, time isn't real.

    Kate JennKate Jennหลายเดือนก่อน
  • Why Ethan talking so much shit about hilas brother

    BlingBlong FloobBlingBlong Floobหลายเดือนก่อน
Trisha Paytas Ruins The H3 Podcast - H3 Podcast #184