OUTNUMBERED, BUT NEVER OUTGUNNED! | Rogue Company

NEW MERCH! cartoonz.3blackdot.com/
www.cartoonz.com
www.amazon.com/shop/cartoonz
CaRtOoNz Beard Oil! Get yours here! www.canyouhandlebar.com/products/animated-coffee-aroma
Delirious: th-vision.net/nameof-h2odelirious
Ohm: th-vision.net/nameof-maskedgamer
Rilla: th-vision.net/nameof-gorillaphent85
Squirrel: th-vision.net/pass/UClJ38gvUfmqrAT-hGsIt6Lw
CaRtOoNz Clothing Line: cartoonz.spreadshirt.com
SEND FANMAIL HERE!
PO Box 18002
Greensboro, NC
27419-8002
Social Media:
cartoonz.spreadshirt.com
twitter.com/_cartoonz - @_cartoonz
facebook.com/cart0onz
Iinstagram.com/cartoonz
www.caffeine.tv/cartoonz
Outro Song: "Watching Cartoons" - Jay Allen
th-vision.net/detail/%E0%B8%A7%E0%B8%B5%E0%B8%94%E0%B8%B5%E0%B9%82%E0%B8%AD-VChfV6zUzXI.html
#cartoonz

ดาวน์โหลด

มุมมอง
116,222

ความคิดเห็น

  • I just started playing this and i am not disappointed.

    Jacob LetendreJacob Letendre28 วันที่ผ่านมา
  • That thumb nail was so dumb to the people who watched this you probably went to the comments and saw the video because of the thumb nail

    Nando BautistaNando Bautistaหลายเดือนก่อน
  • 4:53 or ya know.. garbage

    MATTHEW575MMATTHEW575M2 หลายเดือนก่อน
  • U make me appreciate the game

    Real Green Master44Real Green Master443 หลายเดือนก่อน
  • All the thumbnails are so detailed except for this one😂😂

    SPAZSPAZ3 หลายเดือนก่อน
  • What would you do without Jihi, Toonz?

    The NøkkThe Nøkk3 หลายเดือนก่อน
  • I love the game 👍

    Ezekiel NeitzkeEzekiel Neitzke3 หลายเดือนก่อน
  • I fucking LOVE destroying anvil shields and seeing them run with gl1tch

    GB iBrutalGB iBrutal3 หลายเดือนก่อน
  • Please more of this game man

    Santiago RelañezSantiago Relañez3 หลายเดือนก่อน
  • Can you play more rogue company

    Sl0pe._.7Sl0pe._.73 หลายเดือนก่อน
  • Keep pushing & uploading ❤️ Im in this race to the top like you 🙏🙏 Goodluck

    Noble DiscipleNoble Disciple3 หลายเดือนก่อน
  • This will the next R6 series but is rogue com haha but i enjoy watching and wanted to see play more of this with the squad or just you toonz really really enjoy the vid

    KING KazamaKING Kazama3 หลายเดือนก่อน
  • hell yeah! more rogue company!

    Tim KrugerTim Kruger4 หลายเดือนก่อน
  • I have some questions... 1. Can you get this on xbox 2. What is the best op 3. Can you use kbm in this game on xbox

    Envy.-Envy.-4 หลายเดือนก่อน
  • I always play with randoms and get slaughtered ):

    FlyGuyDJFlyGuyDJ4 หลายเดือนก่อน
  • The thumbnail the beat part

    Ambitious vibes onlyAmbitious vibes only4 หลายเดือนก่อน
  • I’m always down for this game. It’s pretty coo

    Darkly DemonDarkly Demon4 หลายเดือนก่อน
  • This game is so much fun though not many people post about it eaither and this game is way more fun than ppl take for granted

    Micael VelezMicael Velez4 หลายเดือนก่อน
  • Bro why doesnt this video get more views this video was so hidden wth

    Micael VelezMicael Velez4 หลายเดือนก่อน
  • I've been trying to catch up on a bunch of Cartoonz's videos but it keeps auto-playing to ZeRoyalViking. Wtf youtube, you know I'm here for mah boy Toonz.

    GhostGhost4 หลายเดือนก่อน
  • You NEED to play more of this game, I fucking love this shit

    Darrin YoderDarrin Yoder4 หลายเดือนก่อน
  • 5:08 was that a overwatch close death gasp?

    Ren SukiRen Suki4 หลายเดือนก่อน
  • "Die early, don't you ruin my video " 😆

    Ultra UnityUltra Unity4 หลายเดือนก่อน
  • Do among us again

    DR.PlaysYT LDR.PlaysYT L4 หลายเดือนก่อน
  • M

    hope Ringrosehope Ringrose4 หลายเดือนก่อน
  • I personally main the executioner And then that secondary is actually pretty solid too

    TheOGRiosTheOGRios4 หลายเดือนก่อน
  • Got this game today cuz of you and couldn't stop playing. Its the shit!!! They gotta keep adding to it. Even when you get your ass kicked you just wanna keep playing!

    TheOGRiosTheOGRios4 หลายเดือนก่อน
  • I like this game but it gets no views. So I won’t be seeing anymore of it

    Hunter BeattyHunter Beatty4 หลายเดือนก่อน
  • Cartoonz loves my face☺

    Agave SauceAgave Sauce4 หลายเดือนก่อน
  • Jesus Christ tunes.... the fucking thumbnail.... Ngl I did actually just photo shop a friend of mines face onto the girl in the front(piper parrie)

    Hunter CookHunter Cook4 หลายเดือนก่อน
  • Had to drop a like for that thumbnail alone 😂

    Levi SLevi S4 หลายเดือนก่อน
  • Lmao! Haven't even watch the video yet, too busy dying from the thumbnail! Too good!!

    Trey NixonTrey Nixon4 หลายเดือนก่อน
  • I love rogue company

    david martinezdavid martinez4 หลายเดือนก่อน
  • This game is pretty cool whatever u play cartoonz ima watch

    rhaeyez GODrhaeyez GOD4 หลายเดือนก่อน
  • Wait... I don't remember this video's has that thumbnail

    LoliGene and Nkal0LoliGene and Nkal04 หลายเดือนก่อน
  • i am surprised youtube allowed that thumbnail

    PurpleHaze GamingPurpleHaze Gaming4 หลายเดือนก่อน
  • That thumbnail tho

    Exe JesterExe Jester4 หลายเดือนก่อน
  • Is this a PC only game?

    Steven StroudSteven Stroud4 หลายเดือนก่อน
  • this looks like if r6s and overwatch had a baby

    reIgnited2kreIgnited2k4 หลายเดือนก่อน
  • Cartoonz we need ufc content too

    fikri amsyarfikri amsyar4 หลายเดือนก่อน
  • I can admit its a cool and nice game but the issue is ITS STILL IN BETA FASE AND NOT FREE ON PS4 or XBOX

    Corne BreedtCorne Breedt4 หลายเดือนก่อน
  • More Rogue Company PLEASEEEEE

    Golden Goat23Golden Goat234 หลายเดือนก่อน
  • that thunbnail tho

    JaeCrazyJaeCrazy4 หลายเดือนก่อน
  • To answer your question toonz it depends on the map to what side is favored

    Kdragon -_-Kdragon -_-4 หลายเดือนก่อน
  • "Mesicans got on boots" 😂

    antonia miltonantonia milton4 หลายเดือนก่อน
  • was the thumbnail really necessary

    FATUSAMA MAPAFATUSAMA MAPA4 หลายเดือนก่อน
  • Love the content too toonz always awesome to watch and im playing rogue company as well and enjoying it dont have friends to play but still. Keep up the awesome content

    Sparda SpeedsterSparda Speedster4 หลายเดือนก่อน
  • I died with the thumbnail, lol

    Tyler HinkleTyler Hinkle4 หลายเดือนก่อน
  • My favorite rogues are gl1tch and dallas

    ImArtyBOIImArtyBOI4 หลายเดือนก่อน
  • Nice thumbnail

    SimplyStimulatingSimplyStimulating4 หลายเดือนก่อน
  • Where’s beavis and butt-head virtual stupidity part 3 it’s amazing u need to do more I need my comedic fuuuueeel love those vids

    Firstbloodpro97 AndersenFirstbloodpro97 Andersen4 หลายเดือนก่อน
  • That thumbnail😭😭😭

    susanoo Uchihasusanoo Uchiha4 หลายเดือนก่อน
  • I got a free copy on Xbox because I played one of the company’s games and was randomly selected for a free copy, had no clue what the game is, so I came here

    Death KillerDeath Killer4 หลายเดือนก่อน
  • yo Dr DisRespect is loving this game too.. hopefully you guys get a chance to play together 🙏

    Adam NaimAdam Naim4 หลายเดือนก่อน
  • Post more beavis and Butt-Head

    Rafael F AlvesRafael F Alves4 หลายเดือนก่อน
  • Love the game!!! Sad this game isint popular in Xbox... Cuz all the time i olay with and against PC players...

    TheSLAVSonTheSLAVSon4 หลายเดือนก่อน
  • cartoonz 10 days till i get my awsome king toonz from you toonz

    Colin FairbairnColin Fairbairn4 หลายเดือนก่อน
  • ____-

    s02 Pzychotiks02 Pzychotik4 หลายเดือนก่อน
  • Who else is copping king tooz

    EpicGamer !!!!EpicGamer !!!!4 หลายเดือนก่อน
  • I love rogue company!

    Kittykkat 22Kittykkat 224 หลายเดือนก่อน
  • Damn you got a minuscule 500 points more than the other guy

    bravebeingbravebeing4 หลายเดือนก่อน
  • Broooo that thumbnail tho

    Official JORMOfficial JORM4 หลายเดือนก่อน
  • is ufc 4 coming back?

    Liam McClureLiam McClure4 หลายเดือนก่อน
  • I really love your videos

    Jackie JamesJackie James4 หลายเดือนก่อน
  • you funny you funny the thumbnail

    Icyii KaramaIcyii Karama4 หลายเดือนก่อน
  • Toonz, tf is wrong with you using this thumbnail?😂

    Brendan BroussardBrendan Broussard4 หลายเดือนก่อน
  • Ima be honest, that King Toonz youtooz be looking kinda hot

    RR EchoRR Echo4 หลายเดือนก่อน
  • .I hope you guys can play more of this~

    teaL 707teaL 7074 หลายเดือนก่อน
  • If only people knew the context behind this thumbnail👁👄👁

    SpottyVidsSpottyVids4 หลายเดือนก่อน
  • The thumbnail is cursed.

    PUMPKINIIIPUMPKINIII4 หลายเดือนก่อน
OUTNUMBERED, BUT NEVER OUTGUNNED! | Rogue Company