Morray - Mistakes (Official Music Video)

Morray - Mistakes (Official Music Video)
STREET SERMONS Out Now: morray.lnk.to/StreetSermons
IG: @morrayda1 Subscribe to Morray tinyurl.com/yy8fzunh
Follow Morray (@morrayda1)
facebook.com/morrayda1
soundcloud.com/morrayda1
instagram.com/morrayda1
twitter.com/morrayda1
Video By: Christian Breslauer
Morray Mistakes Lyrics:
[Intro]
In the end, oh
In the end, show me your colors
In the end, oh
Whatever happens
Show me your colors
[Chorus]
Money will never change me
Ben franks for the dubs, that's how I change things
Two-faced friends acting different
These ni*gas acting like changelings
I'm getting lit 'cause a ni*ga know I got to maintain things
Call it sustaining, 'cause if I fall who are they blaming?
Pockets full of hundreds, never thought that I could have it
Living my best life, stress free, finally happened
Don't gotta cap sh*t, now I'm making it off of rapping
Eating good, went from ramen to Wagyu with my salads
[Verse 1]
It's fly sh*t, sitting high sh*t
Champagne on the plane 'cause I know they stock it
Fan rushing, scream my name like a f**king mosh pit
Give 'em hugs, but not dumb you know gudda cocked it
Got everything I need, it feels so right
Clear my conscience, forgive me, and get my soul right
It's hard to try and figure out how to control life
But that's the problem 'cause I can only control mine
Time heals all, that's a lie
'Cause I still see the pain every time I close my eyes
Time heals all, that's a lie
'Cause I still see the pain every time I close my eyes
[Chorus]
Money will never change me
Ben franks for the dubs, that's how I change things
Two-faced friends acting different
These ni*gas acting like changelings
I'm getting lit 'cause a ni*ga know I got to maintain things
Call it sustaining, 'cause if I fall who are they blaming?
Pockets full of hundreds, never thought that I could have it
Living my best life, stress free, finally happened
Don't gotta cap sh*t, now I'm making it off of rapping
Eating good, went from ramen to Wagyu with my salads
[Verse 2]
How can time heal all if you ain't put no work towards it?
And you want a million dollars, but don't wanna work for it
Ni*gas looking for a purpose, but don't wanna search for it
Walking slowly on your path, someone tell 'em "Run Forest"
Ni*gas wanna hand out, but don't wanna get 'em dirty
How you living with ya mama and yo a** is almost 30?
How you borrow from your friends? Can't afford to pay 'em back
And the sh*t they need for free, you can't even give 'em that
Man, I been that kinda ni*ga, I'm just glad that I'm delivered
No more asking for a plate, I'll just have that sh*t delivered
Maneuvered around the grass, f**k a snake, watch how they slither
Phone check to his ribs, leave the poker in his liver
Done with the street sh*t, beef sh*t
I'll just pay and delete sh*t
Capeesh sh*t
Made man soon never repeat this
For the record I've been this way so ain't no new me, bi*ch
Got new new bling, shoutout Lauren and rest in peace Nip
[Chorus]
Money will never change me
Ben franks for the dubs, that's how I change things
Two-faced friends acting different
These ni*gas acting like changelings
I'm getting lit 'cause a ni*ga know I got to maintain things
Call it sustaining, 'cause if I fall who are they blaming?
Pockets full of hundreds, never thought that I could have it
Living my best life, stress free, finally happened
Don't gotta cap sh*t, now I'm making it off of rapping
Eating good, went from ramen to Wagyu with my salads
#Morray #Mistakes #StreetSermons

ดาวน์โหลด

มุมมอง
1,827,774

ความคิดเห็น

  • Follow me on IG/Twitter: @morrayda1 STREET SERMONS Out Now: morray.lnk.to/StreetSermons

    MorrayMorrayหลายเดือนก่อน
    • PortLand OR in the House

      Marshall LeeMarshall Lee5 วันที่ผ่านมา
    • @Morray I Love The Flows brother 🙏🙏💙💙💪💪💯💯⭐⭐

      Marshall LeeMarshall Lee5 วันที่ผ่านมา
    • A true banger would be Morray, Polo G, and Rod wave.

      Julius GoreJulius Gore5 วันที่ผ่านมา
    • Woop

      Kfed KingduceKfed Kingduce10 วันที่ผ่านมา
    • @NACHUZCO quick I forgot my name is

      Lukane JonesLukane Jones13 วันที่ผ่านมา
  • Rod Wave ft would be nice

    999 Juice Wrld999 Juice Wrld42 นาทีที่ผ่านมา
  • 🔥🔥🔥💪🏾💪🏾💪🏾👑👑👑

    Clarence CoffinClarence Coffinชั่วโมงที่ผ่านมา
  • Blessings KING!!!!!

    Michael PowellMichael Powell2 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • Intro I was already there...💞🤘💓🙏

    nightshade1621nightshade16215 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • This the stuff right here 🔥🔥🔥

    Black JokerBlack Joker7 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • holy shit 🔥

    C GC G9 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • 🔥

    Kent ButlerKent Butler9 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • Peace and blessings brother!

    D 1D 115 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • underrated boi 💯🔥

    VintageMan BeatsVintageMan Beats18 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • I cried on this shit,felt this in my soul...

    point makerpoint makerวันที่ผ่านมา
  • Nothing but POSITIVITY with him. I love it, and the world really needs it

    Maxx.MitchxllMaxx.Mitchxllวันที่ผ่านมา
  • 😀Where have u been all this time morray 😁keep doing your shit dawg❤

    Mhlanganiso NdlovuMhlanganiso Ndlovuวันที่ผ่านมา
  • God Bless You! So very talented with a spirit to uplift. You already Won!!!!!

    Jasmin MartinJasmin Martinวันที่ผ่านมา
  • Come to Ohio! ❤🔥🌹

    Amanda WellsAmanda Wellsวันที่ผ่านมา
  • Fire

    Gk Adade117Gk Adade117วันที่ผ่านมา
  • oOoOO

    DreSoGood YTDreSoGood YTวันที่ผ่านมา
  • Morray x mo3 would've been heat

    Chevy NgahukaChevy Ngahuka2 วันที่ผ่านมา
  • Let's go with the Alexander O'Neal " If you Were Here Tonight"...u got this bruh. I know Jadakiss did it before with this track.

    Eenan CullinsEenan Cullins2 วันที่ผ่านมา
  • Waiting on the old En Vogue " Waiting On You" track..wanna see the slow down talent on this beat. Real talk...just an idea

    Eenan CullinsEenan Cullins2 วันที่ผ่านมา
  • First of all this album needs to got triple platinum ASAP second of all rap is so diluted these days so some REAL bars and truth is long over due and should be appreciated!

    Patrick CookPatrick Cook2 วันที่ผ่านมา
  • Rip MO3

    JWITDAFLAVOR -JWITDAFLAVOR -2 วันที่ผ่านมา
  • good boy

    Stefan  LabedzkiStefan Labedzki2 วันที่ผ่านมา
  • Tell ya

    Brendai NewbyBrendai Newby2 วันที่ผ่านมา
  • He don’t need nobody

    Enrique AyalaEnrique Ayala2 วันที่ผ่านมา
  • Me waiting for Morray to make one bad song

    CloudCloud2 วันที่ผ่านมา
  • I hope God keep blessing you 🙏& your voice is extremely beautiful keep grinding .

    Lady KLady K3 วันที่ผ่านมา
  • Idk about yall but dude makes me feel he the next Biggy Smalls

    Dashawn ScottDashawn Scott3 วันที่ผ่านมา
  • Never missed ever

    Mookiewreck 7Mookiewreck 73 วันที่ผ่านมา
  • I feel his pain 🥺 he gives me chills 🥶🤧💯

    Quentin SosaQuentin Sosa3 วันที่ผ่านมา
  • Im happy ash I found this nigga his bars hard ASF at least I can say u was here from the beginning❗❗

    Jaina KimarsionJaina Kimarsion3 วันที่ผ่านมา
  • This is music

    john estabanjohn estaban3 วันที่ผ่านมา
  • Pure Raw Talent!!!

    R35PECT VR35PECT V3 วันที่ผ่านมา
  • So talented

    Jason GonzalesJason Gonzales3 วันที่ผ่านมา
  • Morray is my favorite rapper,,i would love to meet him,,,his songs make me forget Bad things,,much love for you man❤️🖤🖤

    Sara BandaSara Banda3 วันที่ผ่านมา
  • Morray , Rod wave , and T-rell collab that'll be🔥🔥🔥

    El Gato HunchoEl Gato Huncho3 วันที่ผ่านมา
  • MY FAVORITE SONG YOU MOTIVATE THE WORLD WITH THIS!!

    Marc VMarc V4 วันที่ผ่านมา
  • Sheeeeeeeeesh

    youngyoung goatyoungyoung goat4 วันที่ผ่านมา
  • @kevingates

    RJ SmithRJ Smith4 วันที่ผ่านมา
  • Dang this bro so good remind me of Rod Wave , Chris Brown & John Legend 😏👌

    DJ Tiyani Sithole ChannelDJ Tiyani Sithole Channel4 วันที่ผ่านมา
  • All "👎" have no sense

    Est. 1989Est. 19894 วันที่ผ่านมา
  • I'm like this song

    Nansy DesamourNansy Desamour4 วันที่ผ่านมา
  • MORRAY YOU ARE SO RAW AND REAL GOD GOT SOME PLANS FOR YOU.

    Candy JonesCandy Jones4 วันที่ผ่านมา
  • Only subscribed because you saved Coi's verse and put in work on that Cypher. Not disappointed at all.

    Dawayne ClayDawayne Clay4 วันที่ผ่านมา
  • Man need no collaboration

    Brian OwomugishaBrian Owomugisha4 วันที่ผ่านมา
  • How you living with yo momma and you almost 30 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥👑👑👑

    Cg PaytonCg Payton5 วันที่ผ่านมา
  • Thank God For Mooray 🙏🏼

    Restoration GarageRestoration Garage5 วันที่ผ่านมา
  • I feel this 😌💯

    It'sjim02It'sjim025 วันที่ผ่านมา
  • One of the realest songs I've heard

    justayoutubajustayoutuba5 วันที่ผ่านมา
  • This song is 🔥

    angelakay2031angelakay20315 วันที่ผ่านมา
  • This shit hits home more than he could ever even know!!!! I have played it over 300 times. Very talented man. I’m glad you made it out.💯💯💯💯

    Vevia AllenVevia Allen5 วันที่ผ่านมา
  • Bro this is fire🔥much love dawg

    x-wiinter-x-wiinter-5 วันที่ผ่านมา
  • U cure me from my depression man. Your music medicine 🙏🏽

    Darius LenusDarius Lenus5 วันที่ผ่านมา
  • True talent 👏🏽👏🏽🔥🔥🔥

    Dekeisha WilliamsDekeisha Williams5 วันที่ผ่านมา
  • Morray you made this song never gonna get old and I can listen all day repeat

    Tae BrownTae Brown5 วันที่ผ่านมา
  • The hollow may collectively smash because argument expectantly wave like a grotesque income. colossal, goofy watchmaker

    BTKoldDeuce1947BTKoldDeuce19475 วันที่ผ่านมา
  • Good job morray

    Marlena OdomMarlena Odom6 วันที่ผ่านมา
  • That I heard in a minute

    Marlena OdomMarlena Odom6 วันที่ผ่านมา
  • Most gangsta song

    Marlena OdomMarlena Odom6 วันที่ผ่านมา
  • Damn this song is so good!

    Est. 1989Est. 19896 วันที่ผ่านมา
  • Bring ROODIE RICCH heere!

    RgttoAnimDzgnerRgttoAnimDzgner6 วันที่ผ่านมา
  • 🔥

    L L 6 วันที่ผ่านมา
  • When I say he is a vibeeee🥵🥵🥵🔥🔥

    KIDDOKIDDO6 วันที่ผ่านมา
  • I’m soo glad you really doing it!!!

    Alexis BrooksAlexis Brooks6 วันที่ผ่านมา
  • Flow different i love it ❤️

    NeshaaNeshaa6 วันที่ผ่านมา
  • if mo3 was still here bro🔥🔥🔥

    Davine MenaceDavine Menace6 วันที่ผ่านมา
  • Who would have thought I would be loving rap music again 🤩

    shontal phillipsshontal phillips6 วันที่ผ่านมา
  • Alfred getting crunk!

    Moron TapMoron Tap6 วันที่ผ่านมา
  • From North Carolina…..living in Bahrain…. Morray gets crazy play over here!! Keep it going Carolina!!🔥🔥🔥🔥

    drtyride99drtyride997 วันที่ผ่านมา
  • Morray is Tupac rebirth

    Mada P HillMada P Hill7 วันที่ผ่านมา
Morray - Mistakes (Official Music Video)