No video

Iggy Azalea - Started (Official Music Video)

"STARTED" OUT NOW!
empire.lnk.to/Started
EXCLUSIVE IGGY AZALEA UPDATES 🎂📞
iggyazalea.com
1833-DADDYS-DEAD
Follow Iggy Azalea:
instagram.com/thenewclassic/
twitter.com/IGGYAZALEA
facebook.com/iggyazalea/
#IggyAzalea #Started #DaddysDead
Official Music Video by Iggy Azalea - Started © 2019 Bad Dreams Records / EMPIRE
vevo.ly/eoiges

ดาวน์โหลด

มุมมอง
43,066,405

ความคิดเห็น

  • love ya

    JonathxzJonathxz6 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • Omg 50m coming👸🏼👸🏼👸🏼♥️♥️♥️

    BEST LYRICS VEVOBEST LYRICS VEVO6 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • this song is so foookeeng BOP

    jisooya_jisooya_6 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • I love how she’s including drag queens in her latest music. 💕

    Halina LothyovaHalina Lothyova7 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • No One: Iggy: *CalL 1833 DaDdY's DeAD*

    Ciano 246Ciano 2467 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • IGGY AZALEA 👑

    Clara SantosClara Santos7 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • 100м неге wе соме!!

    Emilia EranurmEmilia Eranurm7 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • When u are tired of minimum wage .

    Blue SunBlue Sun7 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • Alguien sabe como se llaman esos lentes que trae Iggy

    Freddy HiltonFreddy Hilton7 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • One of the best White female rappers around you go girl and Nikki minarse is the worst one you will ever hear👍.

    Ray BilverstoneRay Bilverstone8 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • Heyyy people!! Loved this song so much that I made a cover of it!!

    • Thashaun •• Thashaun •8 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • Arina: Releases 7 rings.... Iggy: Hold my purse....B**CH

    Mia TrickyMia Tricky8 ชั่วโมงที่ผ่านมา
    • Heyyy people!! Loved this song so much that I made a cover of it!!

      • Thashaun •• Thashaun •8 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • Ariana : You like, my hair? Gee thanks, just bought it. Iggy: *has over 10 hairstyles and colours in one video* Iggy: HOLD MY HAIR!

    Carolinesh •Carolinesh •9 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • Keep watching guys let’s get it to 50m before it hits 2 months

    Anyways *Anyways *9 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • She looks like a mixture of catherine piaz and cardi b

    αιѕнα •αιѕнα •9 ชั่วโมงที่ผ่านมา
    • Heyyy people!! Loved this song so much that I made a cover of it!!

      • Thashaun •• Thashaun •8 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • she should stop music and try modelling

    Emerald poolsEmerald pools9 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • Iggy is the rapper! Love😘

    Richa SinghRicha Singh11 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • 2:51 is that jasmine Masters aka that and I oop person 😔

    YukilovemailYukilovemail11 ชั่วโมงที่ผ่านมา
    • Yukilovemail it’s vanjie...

      harry stelharry stel11 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • 😂😂😂🤦‍♀️

    MiaLj88MiaLj8811 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • Cardi and Iggy feature should be in the works ASAP

    mmlv75 7mmlv75 711 ชั่วโมงที่ผ่านมา
    • Heyyy people!! Loved this song so much that I made a cover of it!!

      • Thashaun •• Thashaun •8 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • She looks like a mix of cardi b and Nicki Minaj

    I'm still triggeredI'm still triggered11 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • 43 Millions

    Jesus XCXJesus XCX13 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • Sign the fucking contract

    dinho Van Der Laandinho Van Der Laan13 ชั่วโมงที่ผ่านมา
    • Heyyy people!! Loved this song so much that I made a cover of it!!

      • Thashaun •• Thashaun •8 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • She so wackk

    dinho Van Der Laandinho Van Der Laan13 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • #started #started 💙😍😍💗💜

    Luis AntonioLuis Antonio13 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • Queen!! 💙💙💗💜😍😍😍

    Luis AntonioLuis Antonio13 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • Que hinoo!! 💙💗😍💗😍💗😍💛

    Luis AntonioLuis Antonio13 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • Lindaaaaaaa!!! 💜💙💗💗😍

    Luis AntonioLuis Antonio13 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • MARAVILHOSAAAA!! 💙💙💗😍💜💞

    Luis AntonioLuis Antonio13 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • Queen 💛💗💙💗💙💗💙💗💙💗 #started #started 💙💙💙💙

    Luis AntonioLuis Antonio13 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • Queen 💙💗💙💗💙💗💙💙💗💙

    Luis AntonioLuis Antonio13 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • This is for all men like if you want to bang iggy hoe.

    kyle Gallagherkyle Gallagher14 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • She deserves more subs for this. This is so so so sooo good i cant from it These are the % how iggy is beautiful ⬇️

    Sup i am MartinSup i am Martin14 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • My mom: *gives me my 5 dollar allowance* Me: *_"I started from the bottom and now I'm rich"_*

    SamrynSamryn15 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • Sounds like bossy by kelis

    Anastasia JohnsonAnastasia Johnson15 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • Iggy slayed this song 🎶 and music 🎧 video I love her hair😘😍😍🔥🔥🔥🔥

    rachel chocianowskirachel chocianowski15 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • Im love so match iggy

    Ahmad ABO 3ROOOAAhmad ABO 3ROOOA15 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • Nudes?????

    Razor_MidnightRazor_Midnight15 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • CASA VA

    Amanda PaulusAmanda Paulus15 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • Que rabeta é essa se tem doido kkk

    Francisco Andrade MartinsFrancisco Andrade Martins16 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • Queen snapped

    Ellios JavierEllios Javier16 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • Bitch nah

    Jeriah TuleJeriah Tule16 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • Iggy still terrible.. She trying to be a white cardi b.

    PhillipMiller R/CPhillipMiller R/C16 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • Poor old man*

    LuchoLucho16 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • "I'm a 10 you're a 2" SHE STOLE RAINI'S LYRICS!!

    LuchoLucho16 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • Iggy I knew you were fancy but I had no idea

    LaineLaine16 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • Hel l ya!!!!! You got it !!!!

    Kristin ParksKristin Parks16 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • # golddigger🤑

    SitDownSonss TTVSitDownSonss TTV17 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • the static at 0:36 ruins this song.. what were they thinking adding that annoying noise throughout the song

    Brandon GreeneBrandon Greene18 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • im not going to question myself on why i'm obsessed with this song

    judge me plsjudge me pls18 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • Kill a old dude who treat you like a object? OK. Kill the loving, nice, grateful and respectful, loyal puppies? This is wrong!

    Igor AsselIgor Assel18 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • Director:Iggy, they looking at you Iggy:They STARTED when I was at the bottom

    K. QuansahK. Quansah18 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • 👏👏👏👏I love this💞

    basant xbasant x19 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • Her voice is so bad tho lol

    sailor zhenyasailor zhenya19 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • Best video

    Gladia OliveiraGladia Oliveira19 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • I'd be embarrassed if someone heard me listening to this. Her people are making her look like Nicki Minaj now, hoping it'll boost her career. This is absolute shit.

    EightySixEightySix20 ชั่วโมงที่ผ่านมา
    • @EightySix Says the one who clicked the video! Noone cares about your shit tunes unless they want a sleeping pill! Iggy is WINNIN!

      MissTia777MissTia77719 ชั่วโมงที่ผ่านมา
    • @MissTia777 Lol, says everybody who has shit and enjoys modern, 100% electronic and hastily and over produced trash passed off as music.

      EightySixEightySix20 ชั่วโมงที่ผ่านมา
    • This is HOT! Nobody cares about your boring folktale tunes!

      MissTia777MissTia77720 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • If you don’t understand she now rich

    Veuillez saisir un nom.Veuillez saisir un nom.20 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • pq isso ainda não tem 100 milhões de views????? hoje meu pai

    Nathália PereiraNathália Pereira21 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • Trixie 😱

    crazzi-j northcrazzi-j north21 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • She’s hella pretty though

    crazzi-j northcrazzi-j north21 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • The industry trippen.iggy a beast bars, looks and moves.yes she's better than cardi but apparently she aint gon sell out.mad respect .sells dont make nobody better anyway.

    Ace ManAce Man22 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • Beautiful 😍😍😍

    Maria HelenaMaria Helena22 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • Wahhhhh!!! Miss Vanjie .... Miss Vanjie ... Miss.........Vanjie

    S.J.J StewartS.J.J Stewart23 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • Video better than song🤷‍♂️🤷‍♀️🤷‍♂️🤷‍♀️🤷‍♂️🤷‍♀️

    ad cdad cd23 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • MarshMelone FlowerMarshMelone Flower23 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • She say all the wrong things Lol she killed the puppies!! The puppehhhs!! Then this bitch spilling wine, no no honety!! Nooo lol 😆😂🤣

    CentralTexasPuppiesCentralTexasPuppies23 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • Beat goes hard tho!!

    vince hernandezvince hernandezวันที่ผ่านมา
  • Miss Vaaaaaaaaaaaaangi

    Laila CotterillLaila Cotterillวันที่ผ่านมา
  • 💯🔥🔥🔥🔥🔥🔥💯🔥🔥🔥🔥🔥🔥💯🔥🔥🔥🔥🔥🔥💯🔥🔥🔥🔥🔥🔥

    stilldatguystilldatguyวันที่ผ่านมา
  • Me desculpe raparigas mas agora eu estou rica, eu casai com um idoso que não sobe a pica 😂😂😂

    amigas tamo juntasamigas tamo juntasวันที่ผ่านมา
  • Hayème BlinkHayème Blinkวันที่ผ่านมา
  • BITCHHHHH

    Erick Badillo HernándezErick Badillo Hernándezวันที่ผ่านมา
  • producer: How many Drag queens do you wan't in your music videos Iggy? Iggy : yEs

    Gayla SistersGayla Sistersวันที่ผ่านมา
  • 0:53 😂🤣😂😅

    Emily CorreaEmily Correaวันที่ผ่านมา
  • Dynasty vibes anyone?

    Kelly GarrisKelly Garrisวันที่ผ่านมา
  • Thought it was Cardi from the thumbnail

    kishikishiวันที่ผ่านมา
  • FORNITEEEEEEEEEE

    paco lolitopaco lolitoวันที่ผ่านมา
  • Started Deserves Better 💋

    Maty MajestyMaty Majestyวันที่ผ่านมา
  • Hi

    Bryniah HallBryniah Hallวันที่ผ่านมา
  • Anyone feel like a badass when listening to this? *just me? Okay*

    whatever igwhatever igวันที่ผ่านมา
    • whatever ig same here 😂

      Han RebeccaHan Rebecca7 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • iggy: makes a song Me: *when I'm feeling myself*

    whatever igwhatever igวันที่ผ่านมา
  • oye te amo

    marcos baezmarcos baezวันที่ผ่านมา
  • So damn uderrated

    Rayan BerichRayan Berichวันที่ผ่านมา
  • Iggy with the white dress and blond hair is giving me holli would vibes....anyone? ?

    habesha girlhabesha girlวันที่ผ่านมา
  • Iggy azalea feat Pabllo Vittar 🔥🔥💕💕🙏🙏♥️♥️

    vinylovebrazil brvinylovebrazil brวันที่ผ่านมา
  • Indireta para as namoradas dos deputados BR

    Pela negadaPela negadaวันที่ผ่านมา
  • She is sooo pretty ❤️❤️💜😵

    Bri HiBri Hiวันที่ผ่านมา
  • Reggaton

    Armando HernandezArmando Hernandezวันที่ผ่านมา
  • Best video ever lol 🔥🔥🔥

    Nohemi ZapataNohemi Zapataวันที่ผ่านมา
  • Algum BR vendo esse hino maravilhoso ❤🇧🇷

    Tião MartoTião Martoวันที่ผ่านมา
  • Iggy sua linda te amo ❤ arrasou

    Tião MartoTião Martoวันที่ผ่านมา
  • So cool 😎😍

    Una ThorhallsdottirUna Thorhallsdottirวันที่ผ่านมา
  • Iggy an cardi b will be epic

    Kandice RodriquezKandice Rodriquezวันที่ผ่านมา
  • Who thinks she looks like Christina Aguilera?? 🤔

    Zukhra DavletbaevaZukhra Davletbaevaวันที่ผ่านมา
  • iggy just never fails to release absolute garbage music everytime, scary how bad her rapping is.

    DMGshowtimeDMGshowtimeวันที่ผ่านมา
  • MISS VANJIE

    Gabriel SaraivaGabriel Saraivaวันที่ผ่านมา
  • Iggy: I called the Mafifia never get of line...OK! 3:10 ME: I think English pronunciation failed us....OK!😅

    Kate KatyKate Katyวันที่ผ่านมา
  • iggy is actually really naturally beautiful

    aliejha c.aliejha c.วันที่ผ่านมา
  • Iggy Azalea I started from the bottom and now I'm rich I got in my bag and I ain't looked back since I started to say sorry, but fuck that shit You started out hatin', now you love my drip I started from the bottom and now I'm rich I got in my bag and I ain't looked back since I started to say sorry, but fuck that shit You started out hatin', now you love my drip Ayy, bitch, they lookin' at me, they not lookin' at you I don't mean to be rude, I'm a ten, you a two He be blowin' me up like a fuckin' balloon I just tell him give me space like the man on the moon You know that I'm the best, is that why you depressed? Say you gettin' a check, girl, you be frontin' like breasts I look good for myself, I got no one to impress You better ask your GPS, I ain't the one to address Lil' bitch, look I started from the bottom and now I'm rich I got in my bag and I ain't looked back since I started to say sorry, but fuck that shit You started out hatin', now you love my drip I started from the bottom and now I'm rich I got in my bag and I ain't looked back since I started to say sorry, but fuck that shit You started out hatin', now you love my drip Do you hate that you love me or do you love that you hate me? All you bitches be bitin', I hope you don't give me Rabies You can say what you want about me as long as you pay me I'm just tryna get them M's and I ain't talkin' Slim Shady Bitch don't look at me crazy or you'll be pushin' up daisies On this watch I spent 80, got me lit up like Las Vegas Yeah, my house is so big, I'm sittin' on acres and acres I have never seen my neighbours, no do-rag but Iggy wavy God damn I started from the bottom and now I'm rich I got in my bag and I ain't looked back since I started to say sorry, but fuck that shit You started out hatin', now you love my drip I started from the bottom and now I'm rich I got in my bag and I ain't looked back since I started to say sorry, but fuck that shit You started out hatin', now you love my drip I know I'm fine (okay), yeah, I'm a dime (okay) I cut him off if he ever get outta line (okay) I do it big (okay), like I'm a giant (okay) I waste my wine before I ever waste my time (okay) Get outta line (okay), It's going down (okay) You know my temper is way shorter than a Vine (okay) We not the same lil' mama, I don't wait in line (okay) You say you rich, well like Mufasa you be lyin' (okay) Well okay I started from the bottom and now I'm rich I got in my bag and I ain't looked back since I started to say sorry, but fuck that shit You started out hatin', now you love my drip I started from the bottom and now I'm rich I got in my bag and I ain't looked back since I started to say sorry, but fuck that shit You started out hatin', now you love my drip Traduzir para o português

    Gabrielli NdsGabrielli Ndsวันที่ผ่านมา
  • Anitta 👸👸 Iggy 💩💩🤢🤢🤢💩

    Lucas SantosLucas Santosวันที่ผ่านมา
    • Rude

      Izaiah CatesIzaiah Catesวันที่ผ่านมา
Iggy Azalea - Started (Official Music Video)