Country Rap Facts by Who TF is Justin Time? ft. Adam Calhoun (Official Music Video)

Lyrics:
(Intro: Who TF is Justin Time?)
Check One
Sir you have a collect call from fuck your bitch
(Chorus: Who TF is Justin Time?)
Been a real cracker from the jump
I ain’t never had to live no lies
Always working hard for the bucks
I don’t like to really waste no time
Stay with the smoke like a Dutch
Keep a torch don’t need no light
Arm out the window with a what
I ain’t even gotta say that line
(Verse 1: Who TF is Justin Time?)
OG like I’m Brodnax
Feel like Demun in a straw hat
Only make hits like I’m Big Murph
Made 100 grand off t-shirts
Rap about guns but they been afraid
Shitstain Shane that boy been a lame
2500 now I’m Diesel Gang
Don’t grab my titty like what’s her name
If they a Big Po fan bet their missing a tooth
The only fire he knows is the flame to the spoon
Matt Townz said my name just to get him some views
He’s got a Z in his name cuz you hear him and snooze
Rappers real fake like a decoy
Pockets real big like I’m Leroy
Dropped real quick like a Big Smo show
Get smacked up bitch that’s a Haystak blow
Nerf Gun Ned wants back on the scene
Guess I gotta blockem like Shaq with the Heat
What’s Shane gon do not a god damn thing
Boy built like Ellen with an eyebrow ring
Switching my stance like I fight South Paw
Stay with The StiXXX like my drummer Jon Paul
Hustle like Strug that’s the real outlaw
Bad apple like Jelly till the wheels fall off
(Chorus: Who TF is Justin Time?)
Been a real cracker from the jump
I ain’t never had to live no lies
Always working hard for the bucks
I don’t like to really waste no time
Stay with the smoke like a Dutch
Keep a torch don’t need no light
Arm out the window with a what
I ain’t even gotta say that line
(Verse 2: Who TF is Justin Time?)
Dont touch my truck
Shut the fuck up
Little bitch you ain’t shot no buck
Fuck that you ain’t never seen mud
Luke Bryan never kicked up dust
Blanco Brown really couldn’t git up
Lil Nas X never showed up
Cuz he probably to busy taking dick in the butt
Shooting these shots I empty this mag and then I reload it
Say you the goat but really that’s Church cuz his records golden
Say that they real but shit hit the fan you know that they folding
Rappers be lying they really be broke & then blame it on covid
Stay with the iron I carry the club just like I’m a caddy
I am the 1 but stay with the 2 and point it right at him
Hosiers a bum he’s really my son I guess I’m his daddy
Checking the facts what has he done if it wasn’t for Adam
(Verse 3: Adam Calhoun)
Let me get the gas quick
Pour it on this corny ass rap shit
40 blast quick
Zip his ass up in plastic
Bout to get smacked like you texting in traffic
Dudes I’m with are ruthless savage
You are more into news and fashion
Looking stupid for views you acting
Wearing dresses and goofy hats
Man I see you in public I’m whooping your ass
Bitch stay loaded you know & I’m ready
Got a big 4 4 and that bitch talk heavy
With that Pablo flow sitting low in the Chevy
Hit the gas real fast they ain’t never gonna catch me
Slide so fast you ain’t never gonna catch me
Got a blicky in the dash and the cash on hefty
Put my city on the map like I opened up the levy
Put the 50 in the Mag like I’m opened up and ready
(Chorus: Who TF is Justin Time?)
Been a real cracker from the jump
I ain’t never had to live no lies
Always working hard for the bucks
I don’t like to really waste no time
Stay with the smoke like a Dutch
Keep a torch don’t need no light
Arm out the window with a what
I ain’t even gotta say that line
Written by Justin Stowers & Adam Calhoun
Produced by Butters Pro
Recorded at Times Tavern & Fort Knox
Mixed & Mastered by Ear Gawd
Video by Creative World Films
Artwork by Jesse Gordon
#CountryRap #RedneckRave #AdamCalhoun

ดาวน์โหลด

ความคิดเห็น

  • Bro put the lyrics in the description so there is no mistake 🤣🤣🤣

    collins7426collins7426หลายเดือนก่อน
    • @WhoTFisJustinTime? hey Justin time, this is what I call everyone I know named justin, sometime I change it to justincase, etc,etc. Also where you in quiktrip yesterday at around 4-5:00 PM If I thought so but did not want to bother you, great song it hits. I heard this the first time on Monday at work on pandora and watched the video on tuesday I think. If yall ever need to fix a 2nd Gen Dodge, i have tons of videos of it on my channel. Seize the day each and everyday-Are Jay

      Are JayAre Jay2 วันที่ผ่านมา
    • Just in time is just in time!

      Frostwarner100Frostwarner1003 วันที่ผ่านมา
    • @Thane Barrack yes sir

      Ky Wildcat Scratch FeverKy Wildcat Scratch Fever10 วันที่ผ่านมา
    • I'm from the city but I'm country at heart flat out

      Sonia RenforthSonia Renforth10 วันที่ผ่านมา
    • I'm not from the country or the back woods but I will fuck with this shit thank God there is people out there still putting out music that I can listen to this new shit is garbage

      Matt OhrenbergerMatt Ohrenberger11 วันที่ผ่านมา
  • Jar fill of shine

    Steven DicksonSteven Dickson2 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • There ain't no mistakes man. Fuckin around

    Steven DicksonSteven Dickson2 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • Hittin that gas in the ole Chevy sayin heavy!

    Steven DicksonSteven Dickson3 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • 🔥☠️🔥☠️🔥☠️🔥☠️🔥☠️🔥☠️💯💯👍👍 if you and Adam do a remix include Upchurch

    Rusty GravesRusty Graves8 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • If I had an artic cat side by side in my video I would call more friends

    perry leeperry lee9 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • The more I listen to this the harder it goes dude. Shit.

    Greg whiteheadGreg whitehead9 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • Nerf gun ned got me dead🤣☠

    boop goopboop goop12 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • This is soooo hard! Justin is crazy handsome which is just a bonus❣ Love this!

    Moondropsbeauty ByriaMoondropsbeauty Byria15 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • Dam thats the shit get um ...

    Lee StricklandLee Strickland19 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • Not bad at all I love rap till I die and this is Gucci 😀🤘

    Meg VanveldhuizenMeg Vanveldhuizen21 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • spotify?

    Jay WatJay Wat21 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • 😂 the lil has line had me crackin up! Just subbed. Good stuff

    MaRiEeeeMaRiEeeeวันที่ผ่านมา
  • I freaking love the flex and the shout-outs to the REAL bosses in the game! I'm a new supporter and I can't wait to hear what's next!

    Robyn LeighRobyn Leighวันที่ผ่านมา
  • I fricken love this

    KellyKellyวันที่ผ่านมา
  • I'm "built-like-Ellen" & ALSO have "1 eyebrow-ring"...& i AINT-EVEN-MAD @-dat-line mane!!!😂 #GOODstuff😎

    Jay MASONJay MASONวันที่ผ่านมา
  • Pretty-sure this is tha 100th-tyme i've listened-to-this INNA-ROW mane!!!💪

    Jay MASONJay MASONวันที่ผ่านมา
  • I-CAN'T fauk-n stop play-n this!!!🔥

    Jay MASONJay MASONวันที่ผ่านมา
  • Bro this song goes hard AFFFFFF!!!!!! Kind of music we need right now~ Florida BOYS in the building...

    Thomas PatroneThomas Patroneวันที่ผ่านมา
  • Heard this for the first time on my Turkey Hunting lunch break & nearly started ripping off shots!! 🔥🤘

    Thomas CelticThomas Celticวันที่ผ่านมา
  • RESPECT💯

    Kristijan SkokoKristijan Skoko2 วันที่ผ่านมา
  • Omg I love him so much....... country eminem. Love them country boys I can't help it🤷❤️

    Anna ThompsonAnna Thompson2 วันที่ผ่านมา
  • 🔥

    findleybarberfindleybarber2 วันที่ผ่านมา
  • Blame it on Covid 🤣😂 that’s mint

    Travis CulbertsonTravis Culbertson2 วันที่ผ่านมา
  • Doooinngggggg

    tom mtom m2 วันที่ผ่านมา
  • Bro your fire slapping your shit in north ms

    Benjamin CottonBenjamin Cotton2 วันที่ผ่านมา
  • Flow like Schoolboy Q , 🔥🔥🔥

    Marvjr18Marvjr182 วันที่ผ่านมา
  • I ain't even gotta say that line. Love this diss/props track

    Vince ReevesVince Reeves2 วันที่ผ่านมา
  • Justin time does not need to putt lyrics on his songs if you can’t hear right go get your hearing aids ya goofs and that’s to all the haters. Mad respect to who tf is Justin time 💪💪💪💯💯💯💯🔥🔥🔥🔥

    tylertyler2 วันที่ผ่านมา
  • Shit these bars are 🔥🔥🔥

    Brandon RichardsonBrandon Richardson2 วันที่ผ่านมา
  • I wanna see Adam fight someone.

    Greg whiteheadGreg whitehead2 วันที่ผ่านมา
  • Who they talking bout tho somebody help a brotha out

    Lorenzo TateLorenzo Tate2 วันที่ผ่านมา
  • Everyone go home.. Can't get more real than this man..

    John DoeJohn Doe2 วันที่ผ่านมา
  • damn he dissed Kate Noel

    Jason WinnJason Winn2 วันที่ผ่านมา
  • Best shit!!!!

    Jk MoneyGoneJk MoneyGone2 วันที่ผ่านมา
  • They even busted shots at COVID!! Lmao

    Eloy saenzEloy saenz3 วันที่ผ่านมา
  • Good job boys..... I ain't even gotta say that line..

    Allan C.P.T. SKYVIEW TURBO 254Allan C.P.T. SKYVIEW TURBO 2543 วันที่ผ่านมา
  • This shit hard af mans been snapping talk yo shit then skin

    Matthew SellsMatthew Sells3 วันที่ผ่านมา
  • Who is dude in the "nah" hoodie?

    Bill SmithBill Smith3 วันที่ผ่านมา
  • This is COLD...💯👍💯👍

    Angela WatkinsAngela Watkins3 วันที่ผ่านมา
  • Fuck yeah justin bout to hit that 1m views Hey fellow fans this has over half a million views LIKE IT UP TO THE TOP OF YT MUSIC

    Jacob MocklerJacob Mockler3 วันที่ผ่านมา
  • I had never heard of Shotgun Shane before this song. So I looked him up and made through half of his diss track for this song. Weak as shit! Shitgun Shane isn't worth your time to diss. But, this is one of the best diss tracks ever. The Lil' Nas X bar had me rolling.

    Andy BeckAndy Beck3 วันที่ผ่านมา
  • I don't even got to say that line damn bruh 🔥

    Brandon StrangeBrandon Strange3 วันที่ผ่านมา
  • Mad 🔥 🔥 🔥 🔥

    Brandon StrangeBrandon Strange3 วันที่ผ่านมา
  • 🤘🤘🔥🔥🔥🔥🔥🧨

    Brandon LongBrandon Long3 วันที่ผ่านมา
  • you guys are good man

    johnny hensleyjohnny hensley4 วันที่ผ่านมา
  • You need to come up to Terre Haute do a show got a spot for you

    James RichardsJames Richards4 วันที่ผ่านมา
  • Hahahah I went to school with the subdivision country boy luke bryan. That shit is funny

    Jon TompkinsJon Tompkins4 วันที่ผ่านมา
  • Arm out the window with a jar of shine

    Keith BilliotKeith Billiot4 วันที่ผ่านมา
  • Shitstain shane ain’t got shit on the OG’s

    Stephen GStephen G4 วันที่ผ่านมา
  • This shit is dope as fuck

    Lord Lhus TVLord Lhus TV4 วันที่ผ่านมา
  • Smashed this. Called em all out on they bs

    Jeff SorrellJeff Sorrell4 วันที่ผ่านมา
  • Hell yea man put the weak ass rappers on blast and give shout outs to the ones putting in work

    Jason HersheyJason Hershey4 วันที่ผ่านมา
  • Man, Adam is killing it!!!! He comes on and just spits that shit out!! 🔥🔥🤘🤘

    The Albino BuckThe Albino Buck4 วันที่ผ่านมา
  • 🔥🤘 salute from west by God Virginia

    T E82T E824 วันที่ผ่านมา
  • Dang I love y'all 💓💓💓 🔥

    Heather KingHeather King5 วันที่ผ่านมา
  • That dude Adam has a mean flow. But this whole track is complete fire

    DeadlysoundzDeadlysoundz5 วันที่ผ่านมา
  • Its Jake from Diesel Fuel Coffee and just wanna say the level of class and style that was used in the execution of the bars is outta this world. Got this song on my playlist and i keep repeating. Don’t stop what your doing your a legend.

    Creek Rat CustomsCreek Rat Customs5 วันที่ผ่านมา
  • This shit is 🔥🔥🔥 and so is the remix

    Calvin ClineCalvin Cline5 วันที่ผ่านมา
  • AMEN BANGER MY BROTHER OOORAH. YOU GUYS ARE ON PIONT. "COVID"LOL

    Shaun BullockShaun Bullock5 วันที่ผ่านมา
  • 🔥🔥🔥🔥🔥

    Clare MatthewsClare Matthews5 วันที่ผ่านมา
  • this Canadian approves of this message

    derek beaudryderek beaudry6 วันที่ผ่านมา
  • I was naked when lisein to this

    Jack VannJack Vann6 วันที่ผ่านมา
  • Acal really went in on this one man damn

    Khloe RabntaKhloe Rabnta6 วันที่ผ่านมา
  • Seems like a lot of folks are turning their comments off 🤣🤣🤣😂 wtf

    ydobonydobon6 วันที่ผ่านมา
  • Damit ever word is true FUCKING LOVE IT 🔥

    Eric PhillipsEric Phillips6 วันที่ผ่านมา
  • only flame he know is with a spoon 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

    Southern EngineeringSouthern Engineering6 วันที่ผ่านมา
  • Is there anyone Hotter than ACAL right now? Everything he is in is 🔥. Justin’s delivery on this was perfect.

    jojo Allenjojo Allen6 วันที่ผ่านมา
  • 0:31

    Xavier TracyXavier Tracy6 วันที่ผ่านมา
  • Hell of a track 💯💯💯💯

    Lacey AnnLacey Ann6 วันที่ผ่านมา
Country Rap Facts by Who TF is Justin Time? ft. Adam Calhoun (Official Music Video)