Bring Me The Horizon - mother tongue (Official Video)

"Mother Tongue" is available now: bmthorizon.co/mothertongue
Directed by: Chris Muir
Producer: Fernanda Malta
aмo - тнe вrand new alвυм
oυт now: bmthorizon.co/amo

ғιrѕт love world тoυr bmthofficial.com/tour
мercн horizonsupply.co/
LYRICS:
I didn’t see it coming
But I never really had much faith
In the universe’s magic,
Til’ it pulled us to that time & place
& I’ll never forget
When the floodgates opened
We cried an ocean
It still got me choking
It’s hard to explain
I know you know me
You don’t have to show me
I feel your lonely
No need to explain
So don’t say you love me fala amo.
Just let your heart speak up & I’ll know.
No amount of words can ever find a way
To make sense of this,
So I wanna hear your mother tongue.
And yeah I could be punching
But I always tend to fluctuate
I feel sick but I’m buzzing, oh love I’m in trouble, I’m sorry, but you got me gushing all over the place
And I don’t wanna get wet
But I think were chosen
Like our fates were woven
and all of those bad choices
Were left turns on the way
I think the best way to explain it is like
Kinda like that, but more like
Yeah That makes sense right, like, like, like
#BringMeTheHorizon #mothertongue #Vevo #Rock #VevoOfficial

ดาวน์โหลด

ความคิดเห็น

  • The first BMTH song I can't vibe with. You guys are my favorite band, but please, remember your roots. That's all. Glad you found someone to replace Hannah.

    FelixFTWFelixFTW15 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • Pop??????

    bluerain 0bluerain 023 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • Кто русский лайк:)

    Дарья СмирноваДарья Смирноваวันที่ผ่านมา
  • this song helped me recently after i found out bad new about a close friend but the lyrics " But I think we're chosen like our fates were woven" made me smile and think hell be okay and so will I!!

    Angelica FreedAngelica Freedวันที่ผ่านมา
  • I didn't see it coming But I never really had much faith In the universe's magic (Magic), oh, no Till it pulled us to that time and place And I'll never forget When the floodgates opened, we, we cried an ocean It still has me choking; it's hard to explain I know you know me, you don't have to show me I, I feel you're lonely, no need to explain So don't say you love me "Fala amo" Just let your heart speak up, and I'll know No amount of words could ever find a way to make sense of this So I wanna hear your mother tongue So don't say you love me; "Fala amo" Just let your heart speak up, and I'll know No amount of words could ever find a way to make sense of this So I wanna hear your mother tongue And yeah, I could be punching But I always tend to fluctuate And I feel sick that I'm buzzing, oh, love, I'm in trouble I'm sorry, but you got me gushing all over the place I never wanna get wet But I think we're chosen like our fates were woven And all of those bad choices were left turns on the way So don't say you love me "Fala amo" Just let your heart speak up, and I'll know No amount of words could ever find a way to make sense of this So I wanna hear your mother tongue So don't say you love me "Fala amo" Just let your heart speak up, and I'll know No amount of words could ever find a way to make sense of this So I wanna hear your mother tongue I think best way to explain, it's like (Oh-oh, oh-oh) Yeah, kinda like that, but little more (Oh-oh, oh-oh-oh) Yeah, all makes sense right like (Oh-oh, oh-oh) Like (Oh-oh, oh-oh) Like (Oh-oh, oh-oh-oh) So don't say you love me "Fala amo" Just let your heart speak up, and I'll know No amount of words could ever find a way to make sense of this So I wanna hear your mother tongue So don't say you love me "Fala amo" Just let your heart speak up, and I'll know No amount of words could ever find a way to make sense of this So I wanna hear your mother tongue So don't say you love me "Fala amo" Just let your heart speak up, and I'll know No amount of words could ever find a way to make sense of this So I wanna hear your mother tongue

    Yuri AkariYuri Akari2 วันที่ผ่านมา
  • Guitarist Player : Where is the guitar sound? By the way, I'm guitarist too.

    FAG GamingFAG Gaming2 วันที่ผ่านมา
  • Guitarist: when you change genre but still headbanging

    Nanda Harya SusiloNanda Harya Susilo2 วันที่ผ่านมา
  • φλωρετες

    Nickolaos PapadimitriouNickolaos Papadimitriou2 วันที่ผ่านมา
  • Eski BHMT ye naptınız amk grup pop grubuna dönmüş

    Ümit CandanÜmit Candan2 วันที่ผ่านมา
  • please give me back the old school bring me the horizon. Please more deathcore songs and music ;( ;(

    WrongUserWrongUser2 วันที่ผ่านมา
    • @WrongUser i mean i completely understand wanting them to go back to a different sound, i personally like all their stuff and i want them to go back to a TTS sound again (alternative rock) most people want them to go back to sempiternal, which i also understand but i think it's kinda silly to ask them to go back to deathcore, seeing as they haven't released deathcore since 2006, and Oli himself said he doesn't even like CYB

      FelixFTWFelixFTW10 ชั่วโมงที่ผ่านมา
    • @FelixFTW 😢😢😢😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😢😭😭😭😭😭😭😭

      WrongUserWrongUser10 ชั่วโมงที่ผ่านมา
    • they aren't going back to deathcore, go listen to some _deathcore_ bands

      FelixFTWFelixFTW15 ชั่วโมงที่ผ่านมา
  • Sabees que weaa tus dos albumes fueron mas gays que la chucha te apoyo pero hasta el album de sempiternal ñara despues nicagando por que te fuiste a la ctm con las canciones del nuevo album rescate dos canciones del nuevo album lo siento pero te me caiste del pedestal que te tenia creei que podria seguir escuchandote pero lo siento ya no es lo mismo

    cristofer muñozcristofer muñoz3 วันที่ผ่านมา
  • Come on... wtf was that?:(

    Valentine EmelyanovValentine Emelyanov3 วันที่ผ่านมา
  • So like this isn't actually *that* bad

    Caleb HearnCaleb Hearn3 วันที่ผ่านมา
  • What the fuck going on with BMTH

    Gibran channel projectGibran channel project3 วันที่ผ่านมา
  • Absolute masterpiece

    Luton444Luton4443 วันที่ผ่านมา
  • มีคนไทยมั้ยครับ

    พงศกร สุขคงพงศกร สุขคง3 วันที่ผ่านมา
  • is this coldplay

    JJ XJJ X4 วันที่ผ่านมา
  • É BRASIL PORRA! OLI TE AMAMOS BRO

    julio frerezjulio frerez4 วันที่ผ่านมา
  • terrible pop rock boring shit

    NuoXiaCFNuoXiaCF4 วันที่ผ่านมา
  • I miss the old bmth but ffs the guys vocal chord last are in shreds, I’m just glad they’re still making music

    LollyHollyLollyHolly4 วันที่ผ่านมา
  • bmth x falling in reverse and ill die happy

    mercked whoresmercked whores5 วันที่ผ่านมา
  • Paan bmth kok kek gini

    ridho amrilaridho amrila5 วันที่ผ่านมา
  • Bring me the horizon I love you so much

    TartnationTartnation5 วันที่ผ่านมา
  • After a big disappointment brought by these guys, who's excited for new *SLIPKNOT* album ?

    Smoking ThrillzSmoking Thrillz5 วันที่ผ่านมา
  • КАК Я ЕГО ОБОЖАЮ! ГОСПАДЫЫ!

    MakarohaMakaroha5 วันที่ผ่านมา
  • WHAT THA HELL HAPPENED TO THIS BAND ? I STILL PLAY THEIR OLD SONGS TO FEEL THEY ARE ALIVE

    Antonio FuentesAntonio Fuentes6 วันที่ผ่านมา
  • Who hurt you

    Landry MonteithLandry Monteith6 วันที่ผ่านมา
  • sounds like a praise and worship song.

    Tim KTim K6 วันที่ผ่านมา
  • Cari makan

    Diecast 45Diecast 456 วันที่ผ่านมา
  • Love this so much💜

    Sam MiserySam Misery6 วันที่ผ่านมา
  • Ini serius BMTH???

    Roy Ijonk DauntlessRoy Ijonk Dauntless6 วันที่ผ่านมา
  • WHAT THE HELL IS THIS MICKEY MOUSE BULLSHIT?!! Where are your balls man? What happened to the old BMTH?

    Jeff MarronJeff Marron6 วันที่ผ่านมา
  • AHHHHH AMO TODAS LAS CANCIONES OF THIS ALBUM THANK GOODNESS IT'S FRIDAY AND I CAN LISTEN EACH ONE

    Maria JoseMaria Jose6 วันที่ผ่านมา
  • La evolución de Bmth es la mejor entre las bandas del género. 🤭😁

    Isamar SequeiraIsamar Sequeira6 วันที่ผ่านมา
  • "Me fala emoooo"

    Jorge Felipe zeroJorge Felipe zero6 วันที่ผ่านมา
  • whats with the white girls with blacks in your videos? it's disgusting.

    Shinigami FilmsShinigami Films6 วันที่ผ่านมา
  • I'm all for evolution in a bands music, hearing them grow and develop is great. This band however..... has mutated into generic pop and honestly it's a shame.

    Dale CooperDale Cooper6 วันที่ผ่านมา
  • Ed Sheeran??

    Wezened PersonWezened Person6 วันที่ผ่านมา
  • Fuck the haters I love both new and old bmth

    Overhaul SSOverhaul SS7 วันที่ผ่านมา
  • philippines no 1

    Gerald RamirezGerald Ramirez7 วันที่ผ่านมา
  • His voice in this reminds me of owl city. He's such a fucking gem. He's to be protected at all costs!

    B WinkB Wink7 วันที่ผ่านมา
  • Imagine dragons v.2.0

    Человек НеЧеловекЧеловек НеЧеловек8 วันที่ผ่านมา
  • This is too corny and sweet, I don't like this... Sounds like a song Justin Bieber would sing...

    Rebel PantherRebel Panther8 วันที่ผ่านมา
  • Can I get him to sing this at my future wedding 😍

    Guadalupe LedesmaGuadalupe Ledesma8 วันที่ผ่านมา
  • beautiful.

    Emily Ansie DrummondEmily Ansie Drummond8 วันที่ผ่านมา
  • CHUPA HANNAH

    Fernanda NorciaFernanda Norcia8 วันที่ผ่านมา
  • Da fuck happened lol? Hahaha hahaha fuck this always listen to a bands first then last if its way different fuck em... But these guys fuck u 4 life

    Nathan ExplosionNathan Explosion8 วันที่ผ่านมา
  • Bring back songs like antivist or shadow moses

    Naufal AlfiansyahNaufal Alfiansyah9 วันที่ผ่านมา
  • Are u fucking serious ?

    寒蝉王寒蝉王9 วันที่ผ่านมา
  • Brasil te ama Bring me the horizon

    HaruHaru9 วันที่ผ่านมา
  • asco

    Daisy EscalanteDaisy Escalante9 วันที่ผ่านมา
    • Don't worry She is my sister This was just a game 🙄

      Alan DanielAlan Daniel9 วันที่ผ่านมา
    • 😒

      Alan DanielAlan Daniel9 วันที่ผ่านมา
  • Bring Me The Horizon has become the worst band ever.

    Anant TripathiAnant Tripathi9 วันที่ผ่านมา
  • Fuck this shit

    Anant TripathiAnant Tripathi9 วันที่ผ่านมา
  • Tf this is in shot in my country lol

    Nicole S.CNicole S.C9 วันที่ผ่านมา
  • Mañana vamos a veros!! 🤘🏼🤘🏼😍😍

    Nazaret Sevillano HernánNazaret Sevillano Hernán10 วันที่ผ่านมา
  • Slipknot that inspired this band bring it with their new stuff even in 2019.... BMTH get's worse with their new stuff... what the fuck happened?

    Tel StackTel Stack10 วันที่ผ่านมา
  • So weird to hear them play pop, but see them move like they play hardcore.

    Emilia BergströmEmilia Bergström10 วันที่ผ่านมา
  • How it feels to chew 5 gum

    NORLA LeagueNORLA League10 วันที่ผ่านมา
  • TH-vision sometimes likes to glitch and show me Maroon 5 music videos with BMTH titles. Adam Levine definitely sounds like Oli Sykes if he sold out here though. Hmm...

    MysthMysth10 วันที่ผ่านมา
  • music video director: how much red gusher candy juice do you want? oli: yes

    Kacy JannaKacy Janna10 วันที่ผ่านมา
  • MEU DEUS ELE SABE PORTUGUÊS 💙

    polomo tocopolomo toco10 วันที่ผ่านมา
  • NICKELBACK IS HARDER, WTF?!?!?!

    ItsWeirdyItsWeirdy10 วันที่ผ่านมา
  • director: are you ok olly? Olly: it’s just a phase

    Alex HeinAlex Hein11 วันที่ผ่านมา
    • Alex Hein *Oli

      Overhaul SSOverhaul SS7 วันที่ผ่านมา
  • Bring me the dollars

    ArrokalypseArrokalypse11 วันที่ผ่านมา
  • BMTH?

    Ren RenRen Ren11 วันที่ผ่านมา
  • Where's the wolves? And the diamond? And the aligator with blood and the creaming people? I see the bunny running

    JEMS JEMSJEMS JEMS11 วันที่ผ่านมา
  • Esta de pana hrmano 👆👆✌✌✌✌🇨🇱🤗❤

    Kevin JeysonKevin Jeyson11 วันที่ผ่านมา
  • This makes me puke

    Mel HaMel Ha11 วันที่ผ่านมา
  • two choice, disband or change the genre

    Faisal SyahrezaFaisal Syahreza11 วันที่ผ่านมา
  • BMTH NOT ACCEPTED IN METAL COMMUNITY ?????? ya know what FUCK ALL THE HATERS BMTH IS METAL AND ALWAYS WILL BE METAL DONT LIKE IT GET FUHQD keep the good music coming guys 🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘

    Allen ShaniaAllen Shania11 วันที่ผ่านมา
Bring Me The Horizon - mother tongue (Official Video)